۱۳۸۹ خرداد ۱۲, چهارشنبه

کامپیوتر قراضه من !!!

چه بدبختی هستم من D: کامپیوترم ماله هزار سال پیشه جزو اولین کامپیوترایی بود که ساخته شد رمش فک کنم 224 باشه. همچین چیزی امکان نداره ولی واسه من شده دیگه کاریشم نمیشه کرد. تو وردپرس که نمیتونم پست بدم چون زرتو زرت هنگ میکنه از پشت کامپیوتر نشستن خسته میشم حالا خدا پدر مادر این سیستم های فارسی رو بیامرزه که سبک هستنو راحت میشه پست داد ولی آخ از اون روزی که 1 چیزی بنویسی که خوششون نیاد سریع به سه شمار نمیرسه که میبندنش بعد هرچی هم که زور میزنی که آقا قلت کرم بازش کنید گوش نمیدن واسه همین میایم سراغ بلاگر-بلاگ اسپات که ماله گوگل هست و خدایی هم سیستم بدی نیستش و خوب جواب مارو داد تو پست بعدی خوبی های این سیستم رو براتون مینویسم که شما هم بیشتر از این سیستم مشهور استفاده کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دانلود فیلم با لینک مستقیم,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود سریال با لینک مستقیم,دانلود کلیپ,دانلود کلیپ با لینک مستقیم,دانلود زیرنویس,دانلود زیرنویس فارسی با لینک مستقیم,دانلود فیلم ایرانی,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم جدید 2010,دانلود فیلم 2011,دانلود

اطلاعات وبلاگ

آمارگیر